ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΔΕΔΑ Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση καταναλωτών

ΔΕΔΑ: Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση καταναλωτών και συνεργατών – Επικαιροποίηση των μέτρων προστασίας κατά του Covid-19

Η Δημόσια Επιχείρηση Δικτύων Διανομής Αερίου, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην ελληνική κοινωνία, επικαιροποιεί διαρκώς τα μέτρα που λαμβάνει για την προστασία της δημόσιας υγείας από την πανδημία Covid- 19 και ενισχύει τις διαδικασίες λειτουργίας της διασφαλίζοντας την παροχή του φυσικού αερίου σε όλους τους καταναλωτές.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, μετά την προσωρινή αναστολή λειτουργίας των κεντρικών της γραφείων στον Πύργο Αθηνών, η ΔΕΔΑ προχωρά σε αναβάθμιση του συστήματος τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών με στόχο να μπορούν να εξυπηρετούνται από το σπίτι τους, ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο που είναι απαραίτητη η ελαχιστοποίηση των μετακινήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα ερωτήματά τους είτε τηλεφωνικά στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης: 2162000499, 2162000401-5 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9π.μ. – 5μ.μ.) είτε ηλεκτρονικά στο email: info@deda.gr. Ειδικότερα:

Καταναλωτές:

Οι πολίτες που επιθυμούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για σύνδεση με τα δίκτυα διανομής φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρείας (www.deda.gr), να αποθηκεύσουν τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος, να τη συμπληρώσουν και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο email: sindesi@deda.gr. Οι εργαζόμενοι της ΔΕΔΑ, οι οποίοι προσφέρουν αδιάλειπτα τις υπηρεσίες τους με τη χρήση μεθόδων τηλε-εργασίας, θα επικοινωνήσουν μαζί τους και θα τους ενημερώσουν για τις ενέργειες στις οποίες χρειάζεται να προβούν:

Εάν η ιδιοκτησία του ενδιαφερόμενου βρίσκεται εντός ενεργού δικτύου της ΔΕΔΑ, τότε η σύνδεση είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί και από την εταιρεία θα του αποσταλούν όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. αίτηση σύνδεσης, δικαιολογητικά) για να προχωρήσει η διαδικασία. Στη συνέχεια, η υποβολή της αίτησης σύμβασης, των δικαιολογητικών και της σύμβασης σύνδεσης θα γίνει ηλεκτρονικά από τον ενδιαφερόμενο στο email: sindesi@deda.gr.

Εάν η ιδιοκτησία του ενδιαφερόμενου βρίσκεται εκτός ενεργού δικτύου της ΔΕΔΑ, τότε η φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος θα καταχωρηθεί στην αρμόδια Διεύθυνση της ΔΕΔΑ και ο καταναλωτής θα ειδοποιηθεί σε περίπτωση μελλοντικών επεκτάσεων του δικτύου.

Οι καταναλωτές οι οποίοι είναι ήδη συνδεδεμένοι με τα δίκτυα φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ και ενδιαφέρονται να υποβάλλουν αιτήματα που αφορούν στη σύμβασή τους , μπορούν να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά στο email: sindesi@deda.gr.